![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
![]() Партизан ![]() Группа: Джиперы Сообщений: 39 Регистрация: 24.2.2009 Пользователь №: 7599 ![]() |
опишите продседуру замены тосола.слив залив.и все казусы если они есть.если есть фото сливной пробки (где точнее она находиться).зарание всем спасибо.
|
|
|
![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
![]() Ветеран форума ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Модераторы Сообщений: 2737 Регистрация: 7.9.2007 Возраст: 50 Из: Лифляндская губернiя Пользователь №: 4471 ![]() |
Упс. Вчера недецитировал. Вот продолжение.
(3) With the fill vent valve removed, proceed to fill the system using a 50/50 mixture of water and antifreeze (Ethylene-Glycol) as described in the Coolant section of this group. (4) Continue to fill the cooling system until coolant is observed escaping from the fill vent opening. When this occurs, install the fill vent valve. (5) Continue to fill the system until the coolant tank is full. (6) Install and tighten the coolant tank pressure/vent cap. (7) With the heater control unit in the HEAT position, operate engine with coolant tank cap tightened. ( ![]() (9) Remove coolant tank cap. (10) Add coolant into the coolant tank up to the COLD mark. If possible, only add coolant when the engine is cold. Coolant level in a warm engine will be higher in the tank due to thermal expansion. (11) After the engine has been operated through a few heat-up and cool-down cycles, recheck the coolant level in the tank. |
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 18.7.2025, 20:25 |